Łazienka i inne rzeczy

Tak tak - jedna z naszych łazienek jest już na ukończeniu :-)
Utwierdziłam się w przekonaniu, że białe kafelki to jest to, że te same płytki na podłodze i ścianie są super, że płytki nie na całych ścianach i nie do samego sufitu wyglądają fajnie :-) A wy jak sądzicie? :-)




I to by było na tyle płytek :-) Tzn zabudowana będzie jeszcze podtynkowa część sedesu, i ściana pod grzejnikiem, ale nic poza tym :-) Na pierwszym zdjęciu, po lewej będzie blat (biały :D) przykrywający szafki (białe :D) i pralkę (białą :D). Na blacie - umywalka, o taka:

Piękna, prawda? :-) I myślę, że będzie idealnie tam pasować - wszystko białe, tylko dodatki szalone i odjechane :-) Mamy z TŻtem nawet pomysł na takie (pasujące ideologicznie :D) oświetlenie własnej roboty, ale to chyba jeszcze trochę poczeka :-)

Dolna łazienka jest w trakcie realizacji, dziś panowie zaczęli układać płytki na podłodze - i mimo, że widziałam tylko kawałek, utwierdziłam się w przekonaniu, że dobrze wybraliśmy tę terakotę :-) Ale to jeszcze moment cierpliwości i też zobaczycie - na pewno pochwalę się zdjęciem :-)

.............................................................................................................

Poza łazienkami - mamy też już większą część komina (tego od pieca - bo ten od kominka to oddzielna sprawa; nie, nie było szansy na połączenie instalacji w jedną niestety), ale nie zrobiłam zdjęcia ;) No a TŻ śmiga po podwórku i zbiera, tnie i nosi drewno - pod własnej roboty wiatę :-)


Drewna mamy sporo - część nada się do kominka, część zostanie wykorzystana w wędzarni...


TŻ skosił też trawę i nie tylko trawę (np. odrośnięte czarne bzy) w miejscu, gdzie bedzie kurza zagródka - będzie trzeba ją porządnie ogrodzić (jest w kącie podwórka, mamy tam już coś, co chyba było zagrodą jakiegoś zwierzaka - będzie kurnikiem :-) , ale ogrodzenie tam niestety jest koszmarne), uprzątnąć, kurniczek zaizolować styropianem i ogarnać - no i będzie można spraszać kurki :D Ale o kurach (w których jesteśmy oboje początkujący - co nas nie przeraża - pół roku temu w wielu innych sprawach też bylismy początkujący, a jak nam dobrze idzie :D) to chyba oddzielny post się należy...

17 komentarzy:

  1. U nas płytek w łazience też będzie kompletne minimum. Łatwiej ściany przemalować i tak wystrój odmienić, niż płytki skuwać. Powiedz mi tylko, czemu na podłodze są po skosie? Nie wprowadzą za dużo zamieszania? No chyba, że krzywe ściany w ten sposób ukrywają, to ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są po skosie, bo nie mamy ani jednej prostej ściany w domu :D Więc nie ma innej możliwości :D

      Usuń
    2. I wszystko jasne :D Tak więc jedyny słuszny wybór nastąpił ;)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie z tymi płytkami wykombinowałaś:) jestem ciekawa jak bedzie wyglądać efekt końcowy. Zapowiada sie bardzo interesująco. Poza tym bieeeeeelll (bo biało ma byc widzę) i ta umywalka (przepiekna!) bedą wspaniale z sobą kontrastować.

    PS. A tak abstrahując i nawiązując do powyższego - mi sie własnie te płytki po skosie podobają, tak jakby uwypukliły pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słabo to niestety widać w takim szerokim kącie - mi w zasadzie się podoba, choć miały byc ułożone w cegiełke (gdybym nie zapomniała o tym powiedzieć panu fachowcowi.... :D)

      Usuń
  3. Oczywiście, że to dobry pomysł z tymi białymi płytkami. To bardzo dobra baza. Różnymi dodatkami możesz nadawać dowolny charakter łazience i łatwo go zmieniać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też o tym myślałam :D Dodatki - cena nieporównywalna do przerabiania całej łazienki :D

      Usuń
  4. Jakbym dziś robiła sobie łazienkę to też płytek na ścianę dałabym minimum. A mam niestety płytkowe pudełeczko ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas to minimum związane jest też z ilością płytek, które kupiliśmny..... :D

      Usuń
  5. ale jestem ciekawa efektu końcowego w łazieneczce, zapowiada się super...a nawiązując do twojego komentarza u mnie (homefocuss:-) jeśli chodzi o ceglane doniczki mamy jeszcze końcóweczkę, kilka sztuk, więc jeśli w następne lato masz ochotę na stylowe zioła w ceglanych osłonkach to zapraszam do naszego sklepu redecor.pl Pozdrawiam serdecznie Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam od Was 2 tabliczki - przedpokojową i kuchenną :> O doniczkach pomyślę - co prawda nie na zioła (zioła mam w warzywniku), ale na coś innego -czemu nie. Bardzo fajne, zajrzę! Dzięki :-)

      Usuń
  6. Zarażacie zapałem dlatego będę Wam kibicować! :-) i zaglądać regularnie ;-) Buźki! alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki! :-) To prawda, zapał (jeszcze :D) mamy :-)
      Witaj, miło że zostajesz na stałe :-)

      Usuń
  7. Piękna umywalka, bardzo mi się podoba, w ogóle cała łazienka zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie zapowiada się łazienka! Umywalka piękna... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. No już na tym etapie robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie da się ukryć, że robi to niesamowity efekt ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :-)