Kominek - trudny wybór

Za trochę ponad tydzień do naszego domu wchodzi ekipa remontowa - przyszedł wiec czas na podjęcie paru decyzji - m.in wybór kominka. Chcemy, by był nowoczesny, praktyczny, bez łuczków, marmurów itd, a do tego, by koszty nas nie zabiły. Kominek zlokalizowany będzie na ścianie, na której nie ma narożników, musi więc się w nią wpasować.

Nie ukrywam, że moim ideałem estetycznym jest coś takiego:

źródło


Obawiam się jednak, że koszt zbudowania takiego kominka może byc... hm, spory ;)

Szukamy więc alternatyw.

Tu bardzo podoba mi się obudowa - nie sięgająca do samego sufitu.


Ten kominek jest piękny i prosty - a do tego podoba się nam obojgu. Brakuje przy nim miejsca na drewno...


...ale gdyby odbudować do niego taką półeczkę - oczywiście w drewnie....

 

Tu kolejne kominki osadzone w kwadracie/prostokącie. Podoba mi się to, że z tyłu widać metalową rurę, a całość wygląda lekko i nie przytłacza tak jak kominki zabudowane na całej wysokości. Gdyby jeszcze przedni panel obłożyć drewnem...


Podobają mi się również kominki, które trochę przypominają mi obrazy - w formie ustawionego pionowo prostokąta. Jakoś to tak chyba wysmukla ścianę (a przynajmniej mi się tak wydaje - mam rację?), a gdy ulokowany jest przy samej ziemi... bajka :-)



Tu - ciekawe zabudowanie ściany wokół kominka. Nie jest uwidoczniony pion, a do tego jest praktycznie :-) To chyba coś dla nas.



A Wy, co sądzicie? Który kierunek podoba Wam się najbardziej?


4 komentarze:

  1. Drugi od góry najbardziej mi się podoba. Ale ja się zupełnie nie znam, tak tylko na moje oko wygląda najfajniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę się tylko obawiam, czy ta ściana za kominkiem, która ma być docelowo biała, nie będzie cała w sadzy.... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wybrałam prostą opcję kominka. Jest w rogu salonu i nie chciałam, żeby zwracał na siebie uwagę, ale niestety musiał zostać zabudowany do sufitu ze względu na płaszcz wodny.
    Pozdrawiam i życzę dobrego wyboru
    marta z oh my home.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas płaszcza nie będzie, więc mamy więcej swobody... a podlinkowałabyś mi, jak to u Ciebie wygląda? :-)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :-)